הבנת הלקוח כבסיס לעיצוב חוויית הלקוח

מפגש מפגש פורום Ibi, שבת, 21 בפברואר 2015, 08:15

תובנות על הלקוח (customer insight) הן אבן הבנין לגיבוש אסטרטגיית  CX, לעיצוב מסע הלקוח וליצירת חוויות שיתרמו להגדלת התוצאות העסקיות.

על מנת להשיג תובנות אלה, משולבות שיטות של איסוף מידע איכותי (אטנוגרפיה) ומידע כמותי ממקורות שונים פנימיים וחיצוניים לחברה.

ההרצאה תסקור את סוגי המידע, שיטות האיסוף והשימושים העסקיים.

קרן שקד

קרן שקד

שותפה ומנכ"לית

B-Pro

CPA – CEO, design enthusiast, mother of 4 – a  daughter and three sons, leads and manages projects with a deep understanding of business strategy, specializing in customer centric organizations.  Keren   has vast experience working with diverse aspects from strategy and vision definition to analyzing changes.

הרצאות נוספות באירוע מפגש פורום Ibi

Open Accessibilty Menu