07:30

08:30 - התכנסות ורישום

08:00

09:00 - הרצאות

08:00

דברי פתיחה

08:15

תובנות על הלקוח (customer insight) הן אבן הבנין לגיבוש אסטרטגיית  CX, לעיצוב מסע הלקוח וליצירת חוויות שיתרמו להגדלת התוצאות העסקיות.

על מנת להשיג תובנות אלה, משולבות שיטות של איסוף מידע איכותי (אטנוגרפיה) ומידע... קרא עוד
קרן שקד

08:45

ההרצאה תתמקד באתגרי הפרטיות עם המעבר ליישומי בינה עסקית מבוזרים, המשלבים מקורות מידע רבים, לכלל תובנה פרסונאלית על אדם למטרות שיווקיות, פרסומיות ואופרטיביות. דיני הפרטיות לא הניחו סביבה מבוזרת של נתונים או חילוץ... קרא עוד
ד"ר נמרוד קוזלובסקי

09:10

הפסקת קפה

09:30

במסגרת ההרצאה נספר ונדגים כיצד משמש ה-BI  בפרטנר ככלי לשיפור חוויית הלקוח ושיפור השירות הניתן ללקוחות מדי יום.
בועז לוינשטיין

10:00

בתחום המובייל יש משמעות כפולה ל BI. הלקוח המשלם מצד אחד, והמשתמש מצד שני, אבל לא רק. בהרצאה נתמקד בערך המקסימאלי שניתן לתת ללקוח, תוך התחשבות בפרטיות המשתמש. כמו"כ נבחין ביכולת של אנשי השווק והמכירות להשתמש ביכולות... קרא עוד
נתנאל מוחוני

10:30

סיכום והתייחסות

11:00

סיום משוער
Open Accessibilty Menu