07:30
08:30 - התכנסות ורישום
08:00
09:00 - הרצאות
08:00
דברי פתיחה
יזם ומנהיג
אנשים ומחשבים08:15
תובנות על הלקוח (customer insight) הן אבן הבנין לגיבוש אסטרטגיית CX, לעיצוב מסע הלקוח וליצירת חוויות שיתרמו להגדלת התוצאות העסקיות.
על מנת להשיג תובנות אלה, משולבות שיטות של איסוף מידע איכותי (אטנוגרפיה) ומידע... קרא עוד
על מנת להשיג תובנות אלה, משולבות שיטות של איסוף מידע איכותי (אטנוגרפיה) ומידע... קרא עוד
08:45
ההרצאה תתמקד באתגרי הפרטיות עם המעבר ליישומי בינה עסקית מבוזרים, המשלבים מקורות מידע רבים, לכלל תובנה פרסונאלית על אדם למטרות שיווקיות, פרסומיות ואופרטיביות. דיני הפרטיות לא הניחו סביבה מבוזרת של נתונים או חילוץ... קרא עוד
מרצה בכיר לסייבר באוניברסיטת ת"א ומייסד Cytacti
09:10
הפסקת קפה
09:30
במסגרת ההרצאה נספר ונדגים כיצד משמש ה-BI בפרטנר ככלי לשיפור חוויית הלקוח ושיפור השירות הניתן ללקוחות מדי יום.
מנהל אגף מערכות ארגוניות וקוויות
פרטנר תקשורת10:00
בתחום המובייל יש משמעות כפולה ל BI. הלקוח המשלם מצד אחד, והמשתמש מצד שני, אבל לא רק. בהרצאה נתמקד בערך המקסימאלי שניתן לתת ללקוח, תוך התחשבות בפרטיות המשתמש. כמו"כ נבחין ביכולת של אנשי השווק והמכירות להשתמש ביכולות... קרא עוד
מנהל קבוצת TRUFFELS ו-OSTAR
10:30
סיכום והתייחסות
11:00
סיום משוער