איפה עובר הגבול בין הפרטיות לרצון לתרום ללקוח?

מפגש מפגש פורום Ibi, שבת, 21 בפברואר 2015, 08:45

ההרצאה תתמקד באתגרי הפרטיות עם המעבר ליישומי בינה עסקית מבוזרים, המשלבים מקורות מידע רבים, לכלל תובנה פרסונאלית על אדם למטרות שיווקיות, פרסומיות ואופרטיביות. דיני הפרטיות לא הניחו סביבה מבוזרת של נתונים או חילוץ תובנות מתוך מידע גולמי, ובהתאם לא נבנו לשרת את הסביבה המתהווה. דרך דוגמאות מעולם הבינה העסקית נראה כיצד הכלל המשפטי שאינו מותאם לסביבה מהווה חסם ליזמות עסקית וטכנולוגית.

ד"ר נמרוד קוזלובסקי

ד"ר נמרוד קוזלובסקי

מרצה בכיר לסייבר באוניברסיטת ת"א ומייסד Cytacti

עו"ד ד"ר נמרוד קוזלובסקי הוא שותף ב-JVP, קרן הון סיכון מובילה בישראל, ולמעבדות JVP-Cyber, חממת סייבר סקיוריטי ראשונה מסוגה בישראל בבאר שבע, תוך התמקדות ב-Cyber ​​Security וב-Big Data. בנוסף, משמש כיועץ בכיר בתחום חוקי האינטרנט, Ad-tech, Monetization (מוניטיזציה)  ומסחר אלקטרוני במשרד עוה"ד הרצוג פוקס נאמן.

הרצאות נוספות באירוע מפגש פורום Ibi

Contact us on WhatsApp
Open Accessibilty Menu