שדרוג חוויית הלקוח מנקודת המבט של פרטנר

מפגש מפגש פורום Ibi, שבת, 21 בפברואר 2015, 09:30

במסגרת ההרצאה נספר ונדגים כיצד משמש ה-BI  בפרטנר ככלי לשיפור חוויית הלקוח ושיפור השירות הניתן ללקוחות מדי יום.

בועז לוינשטיין

בועז לוינשטיין

מנהל אגף מערכות ארגוניות וקוויות

פרטנר תקשורת

בעז לוינשטיין הוא מנהל אגף מערכות ארגוניות וקוויות, מרכז את פעילויות הפיתוח והתפעול של מערכות הליבה של חברת פרטנר ו-012, מערכות החיוב, הERP וה-BI.

ניהל והוביל פיתוח מערכות מגוונות בחברת 012, ובפרטנר הוביל את מיזוג מערכות ה-ERP  וה-BI הוביל את עסקת השירותים המנוהלים של 012 ומוביל את מהפכת ה-BIGDATA בחברת פרטנר.

הרצאות נוספות באירוע מפגש פורום Ibi

Open Accessibilty Menu