שדרוג חוויית הלקוח מנקודת המבט של פרטנר
מפגש מפגש פורום Ibi, שבת, 21 בפברואר 2015, 09:30
במסגרת ההרצאה נספר ונדגים כיצד משמש ה-BI בפרטנר ככלי לשיפור חוויית הלקוח ושיפור השירות הניתן ללקוחות מדי יום.
בעז לוינשטיין הוא מנהל אגף מערכות ארגוניות וקוויות, מרכז את פעילויות הפיתוח והתפעול של מערכות הליבה של חברת פרטנר ו-012, מערכות החיוב, הERP וה-BI.
ניהל והוביל פיתוח מערכות מגוונות בחברת 012, ובפרטנר הוביל את מיזוג מערכות ה-ERP וה-BI הוביל את עסקת השירותים המנוהלים של 012 ומוביל את מהפכת ה-BIGDATA בחברת פרטנר.
הרצאות נוספות באירוע מפגש פורום Ibi
-
שבת, 21 בפברואר 2015, 08:00
-
שבת, 21 בפברואר 2015, 08:15
-
שבת, 21 בפברואר 2015, 08:45
-
שבת, 21 בפברואר 2015, 10:00